zondag 11 september 2011

Hobby-Manifestatie Nellie Snellen 11-09-2011


Zoals beloofd hierbij de kaarten die ik heb gemaakt met de Sweet Elin stempels.


De stempels heb ik ingekleurd met de nieuwe markers van Nellie.


Verder heb ik gebruik gemaakt van de nieuwste set Floral Punch, die kleine bloementjes passen zo mooi op de kaarten samen met de grotere Floral Punch.


En met de spacers kan je een kaart net iets meer af maken.


De Multi Frame Die mallen kan je bijna bij iedere kaart wel gebruiken.


Bij dit lieve kaartje gemaakt met het schitterende Maja papier heb ik gebruik gemaakt van de clippunches met de alphabet sctickers.

 

Bij deze kaart zie je weer een andere spacer en op de achtergrond heb ik een van de paper frames gebruikt.


Hier heb ik met de kleine en middelste  Floral Punch roosje gemaakt wat weer een ander effect geeft.

1 opmerking: