dinsdag 18 oktober 2011

Mijn workshop kaart van deze maand bij Nellie's Choice





De eerste kaart is de workshop kaart van Oktober bij Nellie's Choice. Ik ben toen gelijk aan de slag gegaan met de andere stempels uit de serie "Christmas Time".  Het papier komt van een paperpad van BO BUNNY, Midnight Frost Collection. Het is een paperpad van vorig jaar maar ik vond de kleuren zo mooi en goed bij deze serie stempels passen. De stempels zijn ingekleurd met Copics. Verder heb ik gebruik gemaakt van Multi Frame Die's, Floral Punch en Clippunch. De bontrandjes zijn bewerkt met Flower Soft.


1 opmerking:

  1. Via via kwam ik op je blog, wat een schattige kaarten maak je, ik ben helemaal weg van dat blauwe tintje, de bovenste stempel met het beertje is zo leuk.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen